tisdag 28 oktober 2008

On the other side tji fick hon

Imorgon blir det dags att byta sida igen. Sitta där på andra sidan skrivbordet eller vad det nu blir. Inte vara den som ställer frågorna. Utan vara i underläge. Jag vet inte vad som ska hända. Hoppas att min känsla av att vara ifrågasatt kan försvinna snart. Egentligen var det vara en människa som gjort det, men det är svårt att släppa. En oprofessionell j**el. Å andra sidan bävar jag lite för andra saker. Nu är jag kryptisk, men det får ni ta. Vissa vet. Andra inte. Så är det här i livet.

För övrigt så var det troligtvis ingen app. Kanske en rupturerad ovarialcysta med peritonitretning. Check.

3 kommentarer:

Marie sa...

Jag undrar förstås över det kryptiska och hur det vidareutvecklat sig, du får jättegärna uppdatera mig när och om du har lust. Omtänk!

Fredrik sa...

Kryptiskt eller inte, förhoppningen ligger i att det ändå löser sig till det bästa.

KatBat sa...

Åh mina trognaste kommenterare! You I like. Och tack. Jag tror det blir bra det här. Och M, you've got mail.