söndag 19 oktober 2008

"it don't mean a thing..."

..if it ain't got that swing doap, hoppla hej! Var och prövade mina darriga ben på lindyhopdansgolv igår kväll. Provapåkurs kallades det och lite steg fick jag koll på. Sedan det här med att kombinera, ayayay! Men svetten rann, jag garvade, och insåg att detta vill jag lära mig. På något vis bör det gå, I think. Stort plus var storbandet och alla dessa folk jag kände som också dök upp! Nu är det dags för en ytterligare göranyttigasakersöndag. Synd bara att tvätt inte ingår ty det skulle onekligen behövas, men i detta hyreshus tvättar vi inte på söndagar. Tänk på vilodagen så att du helgar den, det gick att göra när man hade hemmafru hemma. Eller hemmaman. I ain't got that.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är egen TM och DM som gör att jag orkar ha några ambitioner i hemmet öht.