tisdag 23 september 2008

Subfebrilisch

Jag har ont i halsen och egentligen i hela kroppen. Satt på akuten och "gick en jour" jag inte gjorde många knop på. Tog en blipptemp i örat som visade trettisjuochåtta. Jag är så trött att jag inte ens tycker det är kul att berätta att jag sydde i min första patient idag. Samt lade fingerblockad ganska så lyckat. Imorogn ska jag till Varberg. Jag åker för det finns ju ingen tid att ta igen det på. Är man sjuk får man ju skylla sig själv som kandidat. Hejja mig?

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Hejja dig.

Och krya på dig så gott det går.

Anonym sa...

Gurgla halsen med jod och fräs på bara, heja dig! :)

Marie sa...

Definately heja dig! Halsontet delar vi. Aj.

KatBat sa...

åh tack! På alvedon, näsdukar och kaffe kommer man rätt långt. Samt lite rött på läpparna. Ehe. Charma snigg ortoped lyckades jag dock icke med. Mer krut imorgon.