söndag 7 september 2008

Behärskning my *ss

Åh. Nej. Gah. Ih. Baaaaah. Neeeeeeeeeeej. Snörvel. Och så diverse läten jag icke kan få ner här. Jag vill bara meddela att jag kan hantera betongväggar och dess pluggar och skruvar. Jag kan också hantera alla sorts plattor som är gjorde i gips, trä etcetra. Betongplugg och mollyplugg använder vi då. Men så kommer ett helt nytt material in i bilden som lite har förstört min helg. Enligt min far, som jag hade i luren från och till, verkar det vita, dammande material vara någon slags njukbetong eller "något annat väldigt poröst material". Precis när jag hade fått upp gardinvajern efter X antal timmar så säger det plopp. Naturligtvis. Det är otroligt knäckande när händigheten jag försöker arbeta upp inte vill sig alls. Har idag varit på clas i sjön och inhandlat vad jag och fadern tror ska fungera. En nylonplugg som expanderar lite härs och tvärs. Nu ska jag skruva. Dumma sextiotalshus.

Inga kommentarer: