söndag 21 september 2008

See you on the other side alias veckan from hell

Det gick upp för mig igår.

Söndag 17-22 jour på ortopedakuten
Måndag 8-17 handkirurgi, 18-21 körövning
Tisdag 8-16 handkirurgi, 17-22 jour på ortopedakuten igen
Onsdag åka till Varberg för lite till kirurgi
Torsdag åla (ja jag stavade rätt...) till Varberg för ännu lite mer kirurgi

Jag har förlikat mig vid tanken på att skolan äger mig denna höst. Detta har jag gjort för att överhuvudtaget kunna uppskatta kursen, för jag tror minsann att det är roligt. Eller jag vet att det är det. Men när det blir så här, när ska jag hinna vara sanitär?

2 kommentarer:

Anonym sa...

När skolan tar all tid slipper man åtminstone fundera över allt kul och intressant som händer runtom en men som man ändå inte hade råd att hänga med på.

/Extra kvällskurs och VG-ambitioner

KatBat sa...

Du har ju otroligt rätt. Hur blev du så klok?

/Vill mest få gk och överleva