söndag 9 november 2008

Regn, du förstör min plan

Projektet att röra på fläsket genom en promenad till torget sket sig. Tror jag. Det regnar ju asmycket och soffan och flanellpyjamasen känns som ett mer lockande alternativ. Har faktiskt till och med varit en duktig student genom att faktiskt läsa urologikompendiet som skulle gås igenom till imorgon. Men det hjälper ju inte projektet muffin go to hell (tack Mård för den ypperliga formuleringen) så vidare värst mycket. Kanske får jag traska ut ändå. Iklädd goretex och stövlar.

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Du vet väl om att gore-tex och stövlar är en het outfit? Dessutom ger promenader i regnet en härlig upplevelse. Nästan som att problem och störande sköljs bort med dropparna.

KatBat sa...

Och eftersom hett är mitt mellannamn (???) så traskade jag ut. Och nu när matlådelasagnen är ur ugnen ska jag ut igen, dock denna gång mot ett mål. Det gör saken lättare. Goretex och stövlar, på igen=)

Dr Wannabee sa...

Good for U
Vi har regnpromenader i vår familj, promenerade in till stan med båda barnen i söndags. Hällregn, gummi och goretex. *haha* låter nästan corny.