lördag 22 september 2007

Veckans...

roligaste ord: fiffikus
antiklimax: att vara så nära att få göra en lumbalpunktion
film: "Korridoren" från 1968 med Per Ragnar
äckligaste: tropiklabs mask- och parasitsamling
kick: att ronda patient för första gången
dryck: öl
insikt: de bästa karlarna ÄR verkligen upptagna
köp: some lovely shoes
stämningshöjare: faecestransplantation...
färg: vit
återkomst: pluggfascisten i mig
besvikelse: lägenheten tillföll inte mig
trevliga: att jag nu ska hämta S på stationen som kommer ända från Luleå

5 kommentarer:

Anonym sa...

...
syftningsfel: Är det verkligen stationen som kommer från Luleå?

KatBat sa...

a: självklart är det stationen jag syftar på!

Marie sa...

Det där med faecestrspl får du hemskt gärna förklara nån dag :) Och var hittar man sin förlupna pluggfascist? Long gone, sen T4 eller nåt.

KatBat sa...

mårr: tänk dig handledare som allvarligt förklarar att problemet med clostridie-difficile-diarréer kan botas med faecestransplantation..vet inte riktigt om jag ska gå in längre på det, men du förstår i guess? Pluggfascisten har dessvärre försvunnit igen, tror nog nte den kommer tillbaka, men är inte det nyttigare i längden? Chilla lite...i think so...

William sa...

gillar skarpt stämningshöjaren där!