lördag 8 september 2007

It overtakes me

Har precis kört iväg nästan 10000 till min far som jag lånade för att kunna betala hyran i somras. Aj. Det gör ont. Jag undrar återigen varför jag inte åkte till Norge för att jobba istället för att slava i Sverige. Waj waj waj? It overtakes me helt enkelt. Säger man så? Jag tycker det låter bra. Men jag kan ha fattat fel.
Jag förstår inte var pluggfascisten i mig har tagit vägen. Jag borde verkligen iallafall sortera alla papper som ligger utspritt i min lilla låda till lägenhet. Och lära mig något av det. Fast det känns som om jag kan det. När inser jag att jag inte kan? Borde vara snart. Det är dags att lägga i ett kol tror jag. Jag är lite smått inkapabel till att lära mig om alla små bakterier, gramnegativ? Jahaja. Anaerob? Nähä. It overtakes me.
Förresten hade jag ett finger, eller kanske fem, med i spelet på en liten text som publicerades i gårdagens nyheter . Med bild. Lite stolt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

It shakes and bakes me.

Unknown sa...

Bara att sitta tillbaka och invänta paniken och ångesten. Inget plugg utan panik.

KatBat sa...

KB: Well, it master slaves me...

drhenka: Hehe true true. Det blir mer och mer så. Man får tagga ner med en gt eller ngt liknande.