torsdag 21 augusti 2008

Tacki! Alldeles varm i hjärtat.

Ja det blir jag minsann. Alla fina människor som uppmärksammade min lilla födelsedag. Små meddelanden på mobilen och på fb/fejjan. Om att jag är halvvägs till femtio och sån't fint. Tihi, nej jag har ingen ålderskris faktiskt. Alla samtal. Det ringde ju så fort jag plockat fram dammsugaren eller ställt mig vid disken. Hann inte alls med all den tråkiga städningen som jag hade planerat. Men det gör ju ingenting när jag får spendera dagen i telefon med älskade människor. Jag blir så lycklig över att ha er i min närhet, även om många är lite långt bort ibland.

Så kommer kombon hem och har köpt bakelser med flagga i! Som vi slänger i oss innan vi tillpiffade drar till Lokal för att fira lite till. Där lägger bartendern ner sin själ i varje drink. Favorit. Och där möter ju ännu fler underbara människor upp! Det var ett par år sedan jag hade en bra födelsedag. Nu kom den. Alldeles varm i hjärtat är jag. Needed that.

4 kommentarer:

Marie sa...

Sååååååå gött att höra att du har det braigt, katten!

Fredrik sa...

Se till att njut, må gott och ha det härligt!

Helena Dovier sa...

Vad kul att du bjöd på tallrikshyllan! Kul också att du blev inspirerad av min Högen-låda :-). Det är ju alltid roligt när man kan få nödvändigheter att se lite finare ut. Grattis på födelsedagen i efterskott och trevlig helg!

KatBat sa...

marie: Ja mest är ju allt bra liksom. Man bara glömmer ibland...

dok: I do and I will!!!

vitbalansen: Fick ett infall, tänkte att den kunde vara fin i mitt sovrum faktiskt. Till lite halsband och böcker. Mm, ang. lådan, mer organiserad än en hög blir jag aldrig! Tihi.