onsdag 13 augusti 2008

Men om man skulle ta å röra på fläsket

Efter mitt förra inlägg har jag haft lite svårt att fylla på här. Allt, ergo mina världsliga ting, har känts otroligt fåniga och banala. Men så kan det ju inte få fortsätta så nu är jag tillbaka, i hela min underbara skepnad.

Spenderar tid hos päronen och softar i huset. Space. Hade önskat mig vackrare väder än höstruskkänslan men man kan ju inte få allt. Efter tre dagar i soffan har jag nu på förmiddagen varit ute och motionerat kärlen lite ty min fasa är de äckliga placken som gärna nästlar sig in i kärlväggen och skickar iväg små trombbomber. Höstens projekt, laddar bara upp lite nu. Uppvärmning kallas det här i huvudet. Jag pysslar lite också. Och läser.

2 kommentarer:

Marie sa...

Schööööööönt för katten att få vila sig lite. Bra tänk med placken! :)

KatBat sa...

marie: Sova är mums. Så är det bara. Ska nog lägga mig ner lite till nu.