torsdag 29 maj 2008

Betablockare anyone?

Håll nu näbbar och klor för Kat. Imorgon kl 8 smäller det ty då är planen att jag ska kräkas ur mig en himla massa kunskap i internmedicin. Samt lyckas gissa rätt på vad frågeställaren fafktiskt menar med "vad det viktigaste provet" är, eller vilken som av de två självklara diffdiagnoserna är mest troligt. Eh. Ibland undrar vi lite smått hur de tänker. Men det ska nog gå det här. Har lite småångest och vill ju bara ha det gjort. Som vanligt.

Förövrigt har det varit den varmaste inläsningsperioden under min studietid. Sol, glass, softplugghäng i solen (tills hjärnan blir som ett kokt ägg). Mm. I löve.

5 kommentarer:

Marie sa...

Jamen jolly good luck!

Själv muntas jag vid 11-rycket, tänk att det aldrig tar slut.

Marie sa...

...och NATURLIGTVIS klarar du det!

Unknown sa...

Håller alla tummar jag har!
Du är grym tjejen!

Ha nu en riktigt skön helg!!!

Puss

KatBat sa...

Hey girls! Mången tack för lyckönskningarna. Jag tror minsann det gick. Det var svårare än jag trodde. Men enligt facit är jag över gränsen. Iih. Nu jordgubbsdaquiris till en sommarlovsbrutta!

Anonym sa...

klart du klarar't! det har du alltid gjort. men vi håller tumarna hårt som katten ändå. kram från varma strasbourg.