fredag 16 maj 2008

Signaturer: check

Så var hela dagis-lappen (det illa omtyckta pappret som vi burit med oss sedan november för att få närvaron kontrollerad) ifylld. Alla specialveckor och obligatoriska moment under kursen i intermedicin har en oläslig kråka efter sig. Ok. Jag skickade den med internposten från ett sjukhus till ett annat idag. Hoppas den kommer rätt, men jag var iallafall så smart att det togs kopia på the precious innan. Nu är det bara tentan kvar. Planen är att spendera fredagkvällen tillsammans med diverse arytmier och behandling av dessa. Vi plockar fram den kopierade versionen av Jerns EKG-bibel tror jag. Med vi menar jag tydligen jag för tillfället. Ers nåd.

1 kommentar:

beerbelly sa...

Grattis!
Jag vet inte vad den betyder men det är nog ett delmål :)
Ha en bra kväll!