söndag 17 februari 2008

Shaky paky

Dagens skrämsel: en digital väckarklocka som varit dödförklarad sedan i somras (när jag råkade slänga den i golvet..fattar inte varför...harkel host) började plinga och nu tuffar den på så fint. Jag rörde den inte ens. Är det ett omen? Scäry stuff...

Dagens misär: hissen är trasig och jag hade tvättid på plan 7. Jag bor på 0. Behöver jag säga mer?

Annars är jag otroligt glad över at ha haft en av de softaste veckorna på länge länge. Klinisk farmakologi innebar endast förmiddagar i skolan och endast obligatoriskt på fredagen. Till på köpet har solen och den klarblåa himlen visat sig större delen av veckan. Helgen har gått i schlagerns tecken, smått otippat faktiskt.

By the way, mina tankar går till lilla A som jag anklagade för att vara bakis när hon lät otroligt ynklig då jag ringde vid halv tre. Hon har dock drabbats av calicivirus. Jag skäms och önskar henne ett lyckligt tillfrisknande. Puss.

1 kommentar:

loathing sa...

äh, det e ju skitkul att springa i trappor. hissen tar ju bara kärringarna.

men det där med klockan var ju lite scary.

tjoo