fredag 22 februari 2008

"Pimp my Hb del II"

Projekt "Pimp my Hb" som iochförsig icke varit det mest strävsamt och slaviskt följda projektet i mitt liv har ändock gett enorma reslutat. Så till den milda grad att jag inte tillskriver min egen kosthållning den ökning på 20 som mitt värde har gått upp sedan i somras. Jag tror att naturen helt enkelt fått för sig att Kat nu ska kunna bli blodgivare. Nu har vi till och med fått en fin blodanalys på alla celler plottade i ett fint diagram med små färgglada moln. Det är lite smågalet hur nervös man kan bli för resultaten som framkommer i de laborationer vi gör på oss själva. Samtidigt som man alanyserar värdena till nästan patologisk nivå. Hey, sluta fåna sig, de är ju inom referensvärdena!

Över till något helt annat, i musikväg rekommenderas "Familjen" varmt inför helgen.

Nu kommer stormen. Jag har laddat med en BiB rött.

2 kommentarer:

Marie sa...

Hahahaha, du är så skön. "Pimp my Hb". I like.

KatBat sa...

mårr: Danke danke. Man gör sitt bästa så att säga=)