tisdag 9 oktober 2007

Testing testing

Då var det dags! Våga! Jag kan ta det mesta, tror jag.

1 Vad tror du att alla andra tycker om mig?
2 Snusar jag?
3 Dricker jag alkohol?
4 Röker jag?
5 Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
6 Skriv en mening där mitt namn är med
7 Tycker du att jag har bra musiksmak?
8 Har vi samma humor?
9 Skulle du våga dela säng med mig?
10 Vad är jag bra på?
11 Vilket yrke skulle passa mig?
12 Min sämsta egenskap?
13 Är jag självisk?
14 Har jag gjort något bra för dig?
15 Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
16 Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt?

7 kommentarer:

Anonym sa...

jag är en dare devil! :D

1 Vad tror du att alla andra tycker om mig?
< att du är en riktig liten pingla
2 Snusar jag?
< du tackar inte nej
3 Dricker jag alkohol?
< JA!
4 Röker jag?
< när snus saknas under alkoholens inverkan
5 Skulle du stå ut att bo med mig
i två år?
< no offense men nej
6 Skriv en mening där mitt namn är med
< katarina är den söta och fina! (observera att den meningen även rimmade!)
7 Tycker du att jag har bra musiksmak?
< ja det tycker jag!
8 Har vi samma humor?
< inte fullt ut kanske men en del samma saker skrattar vi åt
9 Skulle du våga dela säng med mig?
< jaadå!
10 Vad är jag bra på?
< att dölja en dålig hårdag så bra att jag tycker du är fin i håret och säger det.
11 Vilket yrke skulle passa mig?
< hrm, läkare?!
12 Min sämsta egenskap?
< kommer inte på nån för tillfället.
13 Är jag självisk?
< inte överdrivet va..
14 Har jag gjort något bra för dig?
< ja du förgyller alltid min dag med dina blogginlägg bland annat.
15 Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
< hohoho, speciellt på msn.. :)
16 Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt?
< JA!

Anonym sa...

1) Att du är snäll och trevlig på alla sätt och vis!
2) Jopp, men ganska ofta med uppehåll.
3) Yes box, särskilt tisdagsdrinkar!
4)Nope, inte en gång till efter vad du såg på den där obduktionen...
5) JA! När tänker nån ge oss den där sjukt centrala 3:an/4:an egentligen?
6) Katarina är en bra kompis.
7) Ja, särskilt den softa kvällsmusiken och julsånger av Sinatra tillsammans med fyrverkerier - en tidsresa till nyårsafton i oktober.
8) Jo, vi skrattar mycket i alla fall.
9) Visst, men frågan är - Vågar du dela säng med mig igen? Efter att ha blivit utträngd ur en dubbelsäng vid ett tillfälle och iakttagit mig slåendes mig själv i sömnen i försvar mot mygg vid ett annat förstår jag om ett visst mått av tveksamhet infinner sig när nästa tillfälle bjuds...
10) Du är socialt kompetent så in i bomben.
11) Läkare, eller möjligtvis lärare?
12) Ditt godishumör :)
13) Bara när du MÅSTE ha godis...
14) Oh, ja. Hela tiden.
15) Ett finurligt "hmhm" tillsammans med en vick på huvudet.
16) Nej, jag bloggar inte och gillar inte kedjebrev.

Anonym sa...

Nej jag vågar inte

KatBat sa...

Hihi det här var ju roligt! Mer mer!

dtk: jag är inte farlig alls!

Anonym sa...

Haha nej jag tror inte du är frarlig men jag känner dig inte och jag kan vara lite för mycket bulldozer ibland.

KatBat sa...

dtk: det är ju just därför det kan bli så kul; jag får bild av hur jag framstår här och tar det inte personligt då jag inte ens vet vem du är irl. Mer än att vi delar stad.

Anonym sa...

Om du skakar fram en "bloggmailadress" så lovar jag svara på listan efter bästa förmåga och skicka svaren dit!