söndag 14 oktober 2007

Hungrig.

Har nu gått ner mig i allt vad infektioner och antibiotika innebär, fram tills nu har det bara varit roligt och intressant. De två senaste dagara har jag mest suttit och bläddrat i mina papper och önskat att måndagen ska komma för då börjar vi gå igenom gamla tentor. Det ÄR verkligen så jag lär mig, interaktivt, inte bara läsa läsa läsa. Blev ypperligt glad då telefonen ringde i fredags och jobbet som jag trodde glömt bort mig och min hyra behövde mig på lördagskvällen. Välbehövlig paus från allt vad mig själv heter så att säga. Det var lugnt och skönt förutom en närabajsupplevelse vi icke skall tala mer om här. Mitt halvdestruktiva beteende att äta popcorn till kvällsmat kom fram igen för första gången sedan olofshöjstiden. Nu är jag oerhört hungrig så snart bjuds det på smoothie och hembakt bröd. Och du! Pest eller kolera? Jag skulle lätt välja kolera så länge jag får 2 grova nålar med 20 liter vätska samt en brits med hål i.

1 kommentar:

Simon sa...

Kolera, alla gånger!

Håller med, gamla tentor ger mycket mer än råplugg. Tänkte fly bort från det sistnämnda med ett jobbpass i eftermiddag ... och pizza til lunch.

Ses på måndag!