onsdag 23 januari 2008

Everybody but me

Något bör hända snart. Något måste hända snart. Allt känns platt och neutralt, jag behöver action. Jag vill uppleva. Något. Regnvintern gör ingen människa glad. Ge mig inspiration! Inte ens middag med vin eller ytterst trevligt seminarieplugg med semla på Brogyllen får mig över den grådassiga spärren. Tro nu inte att jag är deprimerad eller så, jag är bara allmänt trött på att livet går sin gilla gång. Kanske Du har tips på sånger som fångar den känslan men inger lite pepphopp?

5 kommentarer:

Simon sa...

Med tanke på gårdagens väder, Life is short med Butterfly Boucher

Anonym sa...

Ja, Walking Out med The Bear Quartet är lite deppig men inger hopp tycker jag. Annars Let's Get Out of This Country med Camera Obscura för att det är just precis så man känner. Eller Beautiful Life med Giu Boratto för att den känns som solsken.

Anonym sa...

Det var alltså bror din som lämnade den förra kommentaren...

Anonym sa...

Börja träna 5-7ggr/vecka, det rensar hjärnan och du har inte tid att älta livet?

Regn ser jag som positivt, det betyder plusgrader och väck med ev. isbeläggning på joggingslingorna!

KatBat sa...

Åh tack för alla tips=) Nu har solen kommit, jag ska ut och njuta av den blå himlen!