onsdag 5 mars 2008

Växt cirkus en dm, eller två!

Snart är de två sista veckorna på den internmedicinska placeringen till ända och jag tror nog att jag har växt sisådär 2 dm. Till skillnad från i höstas så har jag faktiskt haft lite koll, plus att jag har haft några riktiga pepp-jourer på akuten. Mycket att göra betyder att Kat vågar ta tag i saker, ordinera, diagnostisera och diktera. Allt under handledning såklart. Men några steg närmare läkare har jag kommit. Yeah. Och så har jag fått sommarjobb idag, jag trodde jag skulle på intervju men när jag kom upp på avdelningen hade jag redan fått jobbet helt enkelt. Känns mycket roligt och jag tror jag kommer få de adrenalinkickar jag behöver efter två somrar på psykäldreboende. För jobbet tackar jag C som tydligen gjort ett fint jobb där föregående sommar! Hejja!

2 kommentarer:

Marie sa...

Jamen heja kattabatta! Det är ROLIGT när man känner flow.

KatBat sa...

Inte bara roligt, det är UNDERBART! *kick*