måndag 13 augusti 2007

Trött

Well. Trött Kat ger kort beskrivning av helgen.
Jobb fredag kväll och lördag dag med alldeles för lite sömn emellan beroende på att jag varit så smart att jag glömt att trycka på ett dörrlarm. Sedan direkt till Way out west. Grymme. Lycka. Besök av syster. Födelsedagsmiddag. Filmtitt. När Syster lämpats av på stationen direkt till pubquizzet där vi (laget 57 varieties) kom på delad första plats!! (Dock utslagna på utslagsfråga...) Många quizz har det blivit, men alltför många andra plats...Nästa måndag tar vi det hos biskopen!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, vad tiden går fort. Jag trodde du fyllde år lite senare.
Kraam

KatBat sa...

ja det var inte jag som fyllde år=) jag fyller år den 20e, så det har du rätt i.

Unknown sa...

Grymt bra jobbat på quizet!! Lite ledsen att jag inte var med faktiskt! :(

Anonym sa...

Tänkte inte på det...att det kunde vara så...

KatBat sa...

jojo: tänkte inte på att det kunde vara hur?

Anonym sa...

spelar roll...
Jag kopplade bara direkt till att det skulle var din födelsedagsmiddag trots att jag visste i mitt hjärta att du fyller den 20:e :)
Jag menar, du har väl inga kompisar med födelsedagar, eller?
Smile...
Vag ska du göra den 20:e då, något speciall?
ps. Visste du att jag har bevisats vara lite efter? Det är sant. Jag gör en koppling, men inte en andra. d.s

KatBat sa...

mäh, jojjo darling. nu lägger vi ner efterdiskussionen å säger kram å hej istället!!!!!

Anonym sa...

ok.
Grattis!