onsdag 14 november 2007

Bedrövlig(a nissar)

Skumtomtarna har intagit marknaden och jag kan absolut inte hålla mig ifrån dom. Idag avnjöts den första påsen, det är något visst med dom, men det måste vara de rosavita från cloetta. Detta under tiden som vi tittade på bilder till dermo-venero-tentan på fredag. Ett stort framsteg att äta samtidigt I tell ya'.

Jag är inte så flitig i bloggandet har jag märkt. Trötthet och upptagenhet har liksom styrt mitt liv åt annat håll, därav är inte sagt att jag inte sitter vid datorn ändå. Ehe. Rephelg med kören var mycket mysig, sjunga och ha trevligt tillsammans, partaja lite också, är ju verkligen inte fel. Vissa stycken till julkonserterna skulle ju kunna väcka de döda till liv i Vasakyrkan. De som ligger under golvet där I mean. Men jag tror det blir maffigt, minst lika maffigt som förra året, och året innan det. Mer kan jag inte uttala mig om då jag inte varit med längre. Jag vill ha jul. Jag vill ha glögg. Den enda alkoholhaltiga drycken jag får skåpsupa för min syster.

I övrigt har jag insett att det finns en del oskickliga doctors inom kåren. Jag blir så trött. En HSAN kan ju vara på sin plats ibland. Eller var det Lex M?

En liten hälsning till DTK: har du sett att det finns en bloggadress? Jag minns nog vad du lovat. Moahahaha.

2 kommentarer:

Fru K sa...

Jag är precis likadan - rosa skumtomtar från Cloetta är min stora last. Har du sett att man kan köpa dem i stora plastlådor också, då slipper man köpa nya påsar hela tiden! :)

KatBat sa...

Mm, jag såg det idag. Stora härliga lådor. Men jag höll mig ståndaktigt, undrar hur länge det kommer gå...